دندان ها جایگاه ویژه و مهمی در سلامت و زیبایی اشخاص دارند که به وجود آمدن کوچک ترین مشکل در آن ها باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگ تری می شود ب. به عنوان مثال تا کنون به چهره افرادی که به دلیل از دست دادن دندان های خود دارای گونه های تو رفته و لب های جمع شده می باشند ، نگاه کرده اید؟ این مسئله تنها یکی از اثار از دست دادن و آسیب دیدن دندان ها و عدم جایگزین کردن دندان با کاشت ایمپلنت دندان در تهران در زیبایی چهره افراد می باشد. ترمیم و جایگزین کردن دندان های از دست رفته یا آسیب دیده مسئله مهم و بسیار حیاتی است که باید مورد توجه قرار گیرید و به سرعت رفع شود تا هم مشکل خاصی را برای سلامتی فرد به وجود نیاورد و هم زیبایی چهره افراد را تحت تاثیر قرار ندهد ، به خصوص در دنیای امروزی که حفظ زیبایی از جایگاه والایی بر خوردار است و اکثر بانوان و آقایان بدون هیچ محدودیت سنی به دنبال راه های برای حفظ زیبایی خود هستند. همانطور که می دانید برای جایگزین کردن دندان از دست رفته روش های متفاوتی از جمله کاشت ایمپلنت در دندان وجود دارد. ایمپلنت ها معمولا توسط کشور های مختلفی تولید و ساخته می شوند که همین موضوع می تواند تصمیم گیری را برای بیمار دشوار سازد. ما در سایت دکتر محمدرضا باقری بهترین متخصص پروتز های دندانی در زعفرانیه و شمال تهران ، در رابطه با برند های مختلف ایمپلنت توضیحاتی را بیان کرده ایم و قصد داریم در این مقاله در رابطه با برند آلمانی آن کمی صحبت کنیم. با خواندن مقاله ایمپلنت دندان آلمانی و دیگر مقالات موجود در سایت می توانید پس از مشورت با دندانپزشک خود به راحتی برند مورد نظرتان را انتخاب کنید و از نتایج حاصل شده از آن لذت ببرید.

 

ایمپلنت دندان آلمانی - دکتر باقری

 

انواع مختلفی از ایمپلنت دندان آلمانی همچون ایمپلنت سوئیسی در بازار وجود دارد تا خیال هر شخصی را که در اثر یک حادثه ناگوار یا ابتلا به بیماری های دهانی دندان خود را از دست داده است ، آسوده گردد. با از دست دادن دندان به خصوص دندان های جلویی ، ممکن است افراد دچار اختلالاتی در روال معمولی زندگی خود از قبیل از دست دادن اعتماد به نفس ، مشکل در تکلم یا حتی غذا خوردن شوند. در چنین شرایطی بهترین تصمیم کاشت دندان است که هر کدام بسته به شرایط بیمار و مقدار هزینه مصرفی قابل انجام می باشد.

ایمپلنت دندان آلمانی

همانطور که در مقاله ایمپلنت دندان به آن اشاره شد ، در سر تا سر جهان کشور های بسیار زیادی وجود دارند که مشغول به تولید ایمپلنت در کیفیت های مختلف هستند که در ساخت آن ها از متریال های مختلف استفاده می کنند. کشور آلمان نیز یکی از بزرگترین و پر قدرت ترین کشور های تولید کننده ایمپلنت در جهان می باشد که در جایگاه چهارمین کشور برتر در تولید ایمپلنت قرار دارد. با اطمینان می توانیم بگوییم که ایمپلنت های آلمانی همواره یکی از محبوب ترین و بهترین برند های موجود در جهان بوده که کیفیت بسیار بالایی را دارند. بسیاری از دندانپزشکان و متخصص کاشت دندان در زعفرانیه و شمال تهران برای کاشت دندان های طبیعی مراجعین خود و کسب بهترین نتایج از ایمپلنت های آلمانی استفاده می کنند. دکتر محمدرضا باقری بهترین و مجرب ترین متخصص ایمپلنت و کاشت دندان در زعفرانیه و شمال تهران به دلیل ارزشمند بودن سلامتی بیماران و همچنین اهمیت داشتن راحتی و آسایش بیماران خود از بهترین برند های روز دنیا که ایمپلنت دندان آلمانی نیز جزوی از آن ها می باشد ، استفاده می کند.

انواع ایمپلنت های ساخت کشور المان

  • برند Xive

برند Xive را می توان جزو محبوب ترین و معروف ترین ایمپلنت دندان آلمانی دانست که زیر مجموعه شرکت دنس پلای قرار دارد. این برند دارای تنوع بسیار زیادی در سایز قطعات می باشد. اگر بخواهیم در رابطه با مزیت ها و امتیازات این برند بگویم بایستی خاطر نشان کنیم که این برند از نظر کیفیت و موفقیت در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد. اما متاسفانه این برند به دلیل تحریم های موجود در ایران بسیار محدود شده و دارای قیمت بسیار زیادی می باشد. به دلیل نایاب بودن قطعات آن سودجویان قطعات غیر اورجینان آن را تولید می کنند که استفاده از قطعات غیر اورجینال باعث می شود برای بیماران مشکلات بسیار زیادی ایجاد شود.

  • برند Bego

برند Bego یکی از برند های خوب ایمپلنت دندان آلمانی است که شرکت تولید کننده آن در متریال های ساخت فیکسچر آن از آلیاژ های استفاده می کند که به راحتی با لثه و استخوان پیوند می خورد. در صورتی که زیبایی ظاهر دندان هایتان برایتان خیلی مهم است این برند می تواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشد چرا که در آن ها از اباتمنت هایی که از جنس زیرکونیوم ساخته شده اند استفاده می شود. علاوه بر آن نیز برند Bego برای روش های دیجیتالی یا لیرزی مناسب می باشد و از لحاظ هزینه قیمتی متعادل دارد. در نتیجه می توان گفت در صورتی که به دنبال یک ایمپلنت با کیفیت و مقرون به صرفه برای ترمیم دندان های خود هستید ما به شما برند Bego را پیشنهاد می کنیم تا نتایج موفقیت آمیز تری را دریافت کنید.

  • برند Alphatech

افرادی که لثه هایشان به دلیل بی دندانی یا ابتلا به بیماری های لثه تحلیل رفته است می توانند از این برند استفاده کنند. این نوع ایمپلنت دندان آلمانی با سطح هیدروکسید کلسیم پوشانده شده و نواحی ضعیف استخوان را به خوبی پیوند می دهد. متاسفانه به دلیل مزیت های که این برند دارد از قیمت بسیار بالایی برخوردار است.

  • برند Medinitika

برند مدینتیکا یک برند نوظهور و جدید است که توانسته خود را اثبات کند و جزو برند های خوب آلمانی قرار گیرد. شرکت تولید کننده این برند سال های طولانی وظیفه تولید قطعات دو شرکت استرا و اشترومن را بر عهده داشته است. از همین رو می توان گفت او تجربه طولانی و بسیار خوبی در ساخت قطعات ایمپلنت از جمله اباتمنت را دارد. به دلیل کیفیت خوب این برند از لحاظ هزینه ، قیمت بسیار بالایی را دارد. در رابطه با طراحی آن نیز می توان آن را یک ورژن از ایمپلنت استرا دانست که تا کنون موفقیت بسیار بالایی داشته و به دلیل به وجود آوردن ظاهری خوب و مناسب برای افرادی که دچار تحلیل استخوان فک شده اند بسیار مناسب می باشد.

  • برند DRS (Ratio)

یکی دیگر از برند های موفق و محبوب ایمپلنت دندان آلمانی ایمپلنت DRS (Ratio) می باشد که در گروه گران قیمت ترین انواع ایمپلنت آلمانی قرار دارد و توسط شرکت بزرگ و معتبری به نام میزینگر ساخته و تولید می شود. برند DRS (Ratio) یکی از ورژن های ایمپلنت اشترومن می باشد که توانسته اصالت خود را در چندین سال اخیر ثابت نماید. در صورتی که به دنبال بهترین و معتبر ترین برند ایمپلنت هستید بهتر است ایمپلنت DRS (Ratio) انتخاب کنید.

  • ایمپلنت آلمانی icx

ایمپلنت های ICX ساخت کشور آلمان می باشند و یکی از برند های آلمانی بزرگی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. محصولات این برند با توجه به درمان های بسیاری که داشته اند  ، دارای شکست بسیار کمی می باشند به عبارتی دیگر آمار موفقیت آمیز بودن نتایج ایمپلنت دندان آلمانی بسیار زیاد می باشد. ایمپلنت های ICX به دلیل اتصال خوب و خاصی که میان فیکسچر و روکش ها وجود دارد باعث می شود تا لقی لثه ایجاد نگردد. این محصول در ایران بیشترین استفاده را دارد و البته دارای هزینه نسبتا خوبی نسبت به دیگر برند های مشابه می باشد اما به دلیل مزایا و طول عمر بسیار خوبی که دارد استفاده از آن ها بسیار رایج می باشد.

 

ایمپلنت دندان آلمانی - دکتر باقری

 

بهترین برند ایمپلنت دندان آلمانی

همانطور که خوانید ایمپلنت دندان المانی دارای برند های مختلفی است که هر کدام از ان ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. برخی از این برند ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و برخی دیگر به دلیل نوظهور بودن زیاد مورد توجه قرار نگرفته اند. متانسب با الویت های هر بیمار ، تعریف بهترین برند ، متفاوت می باشد. در طول جلسه مشاوره قبل از کاشت دندان ، بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در زعفرانیه و شمال تهران ، متناسب با نیاز های هر بیمار ، تلاش می کند تا محصولی را انتخاب کند که هم از نظر اقتصادی به صرفه باشد و هم بتواند برای سالیان دور درازی عمر کند و نیاز های بیمار را برطرف سازد.

ایمپلنت دندان آلمانی چه تفاوتی با ایمپلنت های کره ای دارند ؟

ایمپلنت های کره ای دندان ، کیفیت و استحکام مطلوب و خوبی دارد اما در صورتی که به دنبال بهترین و با کیفیت ترین ایمپلنت برای کاشت دندان خودهستید ، بهتر است سراغ برند های آلمانی بروید. استحکام و حتی کیفیت آن ها نسبت به کره ای ها بسیار بالا تر بوده و از طول عمر بالاتری برخوردار هستند.

اما این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که قیمت آن ها بالا تر از برند های کره ای می باشد. برای اطلاع از هزینه ها و یا راهنمایی گرفتن در خصوص انتخاب بهترین برند ایمپلنت برای کاشت ، توصیه می کنیم به صورت حضوری به بهترین فوق تخصص ایمپلنت در تهران خود مراجعه کنید تا وی پس از انجام بررسی های لازم بهترین و مناسب ترین برند را با توجه به وضعیت و شرایط شما و همچنین بودجه شما ، پیشنهاد دهد. بهتر است به پزشک خود اعتماد کنید چرا که او از بهترین و با کیفیت ترین محصولات استفاده خواهد کرد.

قیمت ایمپلنت دندان آلمانی در سال 1401

با توجه به این که قرار است این پروسیجر را در کدام کلینیک ، در چه موقعیت جغرافیایی ، توسط چه دندانپزشکی و بر روی کدام دندان ها انجام دهید باید انتظار رو به رو شدن با قیمت های متفاوتی را داشته باشید. همچنین تعداد ایمپلنت های که نیاز به پیوند استخوان یا انجام سایر پروسه های درمانی برای آمادسازی شرایط دارند می توانند بر روی هزینه نهایی کاشت دندان تاثیر بگذارند و باعث افزایش یا کاهش هزینه های اعلام شده توسط دندانپزشک شوند. دکتر محمدرضا باقری در خصوص هزینه فرایند و روش های پیشنهادی جهت اجرای پروسجر به صورت کم هزینه ، با بیماران خود صحبت می کنند. شما عزیزان باید بدون در نظر گرفتن هزینه ابتدا به گفته های دندانپزشک منتخب خود گوش دهید و پس از آن نوع ایمپلنت خود را انتخاب کنید. بهتر است سلامتی خود و این موضوع را که قرار است برای سالیان دور درازی ایمپلنت در دهان شما قرار گیرد ، در نظر بگیرید.

نتیجه گیری

ما طی این مقاله سعی کرده ایم تمام نکات لازم و اطلاعات کافی را در مورد برند های مختلف ایمپلنت دندان آلمانی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اما توصیه می شود برای داشتن یک تجربه عالی در کاشت دندان های خود در گام ابتدایی یک دندانپزشک و متخصص کاشت دندان خوب و مجرب انتخاب نمایید و از تجربه و مهارت او در جراحی اطمینان کسب کنید. پس از آن نیز در جلسات مشاوره با ارائه اطلاعات درست در رابطه با سلامتی کلی دهان و دندان خود و همچنین میزان بودجه مالی مورد نظر خود با دندانپزشکتان صحبت کنید تا وی با در نظر گرفتن تمامی موارد بهترین برند را به شما پیشنهاد کند.